Aku Rindu Kawan-Kawan Kelas Tahun Lepas

SPM hampir tiba, 3/11/2014 adalah tarikhnya. Ya Allah takutnya aku, aku takut aku gagal dalam SPM, tapi aku nak tengok ibubapa aku tersenyum melihat keputusan SPM aku. Jadi, aku kena usaha lebih. Aku berharap sangat yang aku lulus dalam SPM ni. 




Video ni kelakar bhai, semua kena kecuali aku dengan idham yang rakam. Video ni aku dan kawan-kawan kelas aku tahun lepas (2013), masa ni sangat-sangat gembira. Aku tak akan lupakan masa ni. Aku juga rindu dengan diaorang semua ni. Hmm, tahun depan mybe dah tak jumpa diaorang lagi. Hmm. 


Cantik naim tangkap gambar ni, masa ni dekat Tasik Shah Alam. Aku taktahu nak story apa lagi sebab aku dengan diaorang dah tak rapat dan tahun ni kitaorang berlainan kelas. Yang paling kelakar diantara diaorang semua adalah nizam, dia memang kelakar sampaikan orang yang tak kenal pun tergelak juga dengan lawak bodoh dia tu. Lagi satu yusof dan izzati  best friend aku. Aku sayang diaorang semua.

No comments:

Post a Comment