Adik Aku!




Hello hello hellooooooo. Aku nak cerita sikit pasal adik aku ni. Umur dia 15, sepatutnya dia ambil PT3 tapi dia tak ambil sebab dia sekolah pondok (tahfiz). So, dia ambil SPM je lahh, tapi dia tak ambil SPM masa umur dia 17. Dia selalu tegur aku kalau aku tak tutup aurat or anything lah. Aku selalu gaduh dengan dia bila dia balik rumah, sampaikan aku cakap "baguslah kau takde dekat rumah ni, buat kakak sakit hati je", tapi bila dia dah balik sekolah dia ya Allah rindu gila kot dekat adik aku tu. Lupa pula nak bagitahu nama dia, nama dia Ahmad Idham, just call him AAM. Hahaha. Time ni dia tngah main handphone. Dia bukan suka pun orang ambil gambar dia. Ni pun aku ambil senyap2. Ahahaha.


Aku sayang semua adik beradik aku, ibu bapa aku lagi lah sayang. Aku akan cuba buat yang terbaik untuk spm ni. Doa kan aku supaya berjaya tau.  Okay lah, tata, assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment