Berakhir Sudah Hubungan Aku Dan Dia!

    Hai, assalamualaikum. Aku nak kongsi sikit story aku dan dia. Berakhir sudah hubungan aku dengan dia, ini keputusan dia untuk tinggalkan aku dengan cara baik, aku takboleh nak buat apa lah. Dia kata berat jugak dia nak buat keputusan macam ni, tapi setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Dia kata lagi "sayang saya pada awak takpernah berubah dari dulu sampai sekarang", dan dia kata aku cinta terakhir dia, maybe dia taknak cari pengganti aku. Amat menyakitkan bila dah putus tapi masih mencintai, aku tersenyum sebab dia masih sayangkan aku lagi. Ya Allah, aku berharap dia lah jodoh aku. Sayang aku padanya takpernah hilang walaupun hubungan aku dan dia dah berakhir. Lagi satu aku nak bagitahu, sepanjang aku couple dengan dia, aku takpernah tahu yang dia banyak kali menangis kerana aku. Ya Allah, aku takpernah jumpa lelaki seperti dia. Aku cuba untuk untuk menjadi kawan dia. Dia pernah bahagiakan aku, tak mungkin aku akan benci dia. Dia suruh aku belajar elok2, dia kata lagi aku pasti berjaya dalam SPM nanti. Orang kata "lelaki menangis kerana orang yang dia sayang, tandanya lelaki itu betul2 setia dan sangat sayang pada kita". Lagu terakhir dari dia lagu MALAIKAT. Aku sayang sangat dekat dia. 'Terima Kasih awak sebab pernah bahagiakan saya selama ni, awak lah cinta pertama saya'.

No comments:

Post a Comment