SPM

   Assalamualaikum, seperti yang kauorang tahu SPM tinggal lagi 12hari, aku takut wey, gila kau tak takut. Dalam 12hari untuk tentukan masa depan, kalau kita usaha in shaa allah berjaya. Aku nak berjaya, aku yakin aku boleh berjaya dan dapat keputusan yang cemerlang dan juga dapat buat ibubapa aku tersenyum melihat keputusan aku. Sejak beberapa hari ni, aku asyik pening kepala je, mak kata aku banyak membaca dengan berfikir, masalahnya aku fikir apa je? Fikir spm je lahh, maybe dengan tak perasannya aku fikir pasal DIA? hahaha, boleh pulak tak perasannya? Hahahaha, btw aku rindu dia sesangat. Tuhan, sampaikanlah rindu ku pada dirinya yang bernama Yang Adzrul Firdaus Hafizie. Eh, apasal topik dia pulak masuk, hahaha. Abaikanlah. Lepas spm, aku dengan family bercuti dekat langkawi, btw aku rasa aku dah bagitahu kan? Ehh, entah lahh abaikanlahh weyy. Aku habis spm 20/04, hari khamis, last paper sains.Tapi aku takut math aku je. Aku blur pasal math ni, sains okay lagi. Tension aku fikir pasal math tu, math tu kena ingat formula je kan? Aku ajak member2 aku buat study group, masing2 busy. Diaorang bukannya busy pun cuma diaorang takde kenderaan nak pergi library Tun Uda. Tension betul lah aku. Okay lahh bye, ID WECHAT - surxyxxx, IG - surxyxwow_.

No comments:

Post a Comment